הזן את מילת החיפוש

עדיין מחפשות את הבושם הבא שלכן? מצאנו את האחד

עדיין מחפשות את הבושם הבא שלכן? מצאנו את האחד

ניו-יורק, יולי 2017. Carolina Herrera מציגה את GOOD GIRL -בושם אולטרה נשי, שנרקח במיוחד בשביל הנשים של היום.

GOOD GIRL חושפת את הדואליות הלא מתנצלת – הנשיות והחושניות שלה, מול האופנה היומיומית, רומנים חסרי תקווה ,ועצמאות ללא חת. הניחוח הזה חוגג את השילוב הזוהר ומלא החיים הזה.

במשך יותר מ-30 שנה, בית קרולינה הררה יוצר מלתחות ובשמים שמגדירים אופנה לא מתאמצת ותחכום, שמאפיינים את הסגנון הניו יורקי.

Image_2

כל חלק בבושם מבטא את האישה של קרולינה הררה: הבקבוק מעוצב כנעל נשית בגוון כחול לילה בוהק, עם עקב סטילטו זהב אולטרה גבוה. הבקבוק והבושם מבטאים נשיות חושנית, בטחון עצמי ועצמה נשית לכל הנשים שמשתמשות בבושם.

מסע פרסום נועז עם שותפים מבריקים

עבור הקמפיין, בחרה קרולינה הררה בצלם נודע מריו טסטינו שמפיח חיים ב- GOOD GIRL דרך סדרת תמונות של הדמות שמבטאת את תמצית הבושם. בשיתוף פעולה שלו עם קרלי קלוס, מצליח טסטינו לחשוף את החושניות והמסתוריות שבה ובאותו הזמן מדגיש את העליצות והאינטליגנציה הנועזת שבה.

Image_3 (1)

מה שמעצים את החוויה, הוא סרט קצר שמבטא את ניסיונה של GOOD GIRL הסרט לצלילי מכוניות מתנגשות של “Baby Did a Bad Thing” של כריס אייזק.  בשעת דמדומים בניו יורק, קרלי קלוס מתכוננת לערב מיוחד. היא נכנסת לשמלת ערב שחורה מנצנצת של קרולינה הררה, עם שסע עמוק נעולה עם נעל סטילטו גבוהה במיוחד, היא מטופפת ברחובות ניו יורק, יש לה משימה להגיע לפגישה חשובה.

היא מפזרת אנרגיה של גיבורת על, היא מושכת תשומת לב של כל העוברים – נשים כגברים. מכוניות מתנגשות, דוכני עיתונים מתעופפים לכל כיוון, גברים מהופנטים. מושכת, פרובוקטיבית, משעשעת, בלתי נשכחת, הסרט מגלם את דמותה המושלמת של GOOD GIRL כשהמסר שמרחף מעל הוא – “#GOODTOBEBAD”.

2_TEASER_KK BOTTLE_ANIGIF

קרולינה הררה, הוא בית אופנה ובשמים בינלאומי שנוסד ב- 1981, וידוע באלגנטיות נצחית מעודנת. קולקציות הבגדים מתאפיינות בסגנון קז’ואל ותחכום לא מתאמץ, שמתבטאים בבשמים, באביזרי אופנה לנשים, ובגדי גברים וילדים, שמקורם בסטייל של המייסדת קרולינה הררה.

גם אתן חושבות שטיפוח זה החיים? בקרו אותנו בפייס לעוד המון טיפים והפתעות