הזן את מילת החיפוש

POP הבושם החדש של סטלה מקרטני

POP הבושם החדש של סטלה מקרטני

בשורות משמחות לכל הפאשניסטות! סטלה מקרטני השיקה בושם חדש בשם POP והוא נועז, אותנטי וחצוף במיוחד, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות! למי שפחות מכירה את סטלה, מדובר באחת ממעצבות האופנה המוכרות והמקוריות ביותר בעולם, שבין היתר גם אחראית לבושם הקלאסי –  STELLA. ליין הבשמים שלה הוא מבין הפופלריים ביותר שיש כיום על מדפי חנויות הפארם ואנחנו בהחלט יכולים להבין למה. לדעת סטלה מקרטני, בשמים ותכשירי קוסמטיקה צריכים לשפר את היופי הייחודי והפנימי של כל אישה ולא לסטות ממנו או להאפיל עליו. הבושם החדש שלה POP מתאפיין בדיוק בגישה ארצית זו ליופי ומותרות באופן שדוחק את כל הגבולות. הגישה שלה הנה פורצת דרך מאחר ונעוצים בה האותנטיות והאינדיבידואלית של כך חשובים לנערות צעירות בימינו: הוא מבטא את השחרור מתבניות שמתאימות לכולם וחבירת התבנית המסוימת שמתאימה במיוחד עבורך.

POP הוא בושם מודרני, חצוף וייחודי בשילוב של פרחי טוברוזה מלאי חיים יחד עם סנדלווד המהדהד את היבטיו הרבים של דור חדש של יצירות איקוניות. הבקבוק החדש הוא למעשה גרסה הפוכה של בקבוק STELLA המצולע, מעין הנהון עדין לחתרנות של POP תחת יסודות המסורת. המכסה, ששואב השראה היישר מהמדליון המפורסם של סטלה מקרטני, מפגין נוכחות בוורוד מטלי העומד להתפקע וכפתור ההתזה החדשני המשולב בראש המכסה הינו נוח לשימוש ומוסיף לבקבוק היבט כיפי של שעשוע וחופש.

90686222_POP_MEDIA_KV_DPS_V1_jpg_dl

מה את יכולה לספר לנו על POP?

POP הוא חגיגה של הרגע בו נערה שהופכת לאישה וכל מה שזה מסמל. אני חושבת שנשים מתחברות לתחושה הזו מבלי להתחשב בגילן, מאחר וזהו רגע גדול וחשוב בחיי כל אחשה. POP מדבר למעשה על לחגוג את הרגע ולהרגיש אותו עד הסוף. זוהי חגיגה של חיים, של היכולת להשמיע את קולך.

ספרי לנו על מסע הפרסום והסיפור שמאחוריו

יש הרבה מרכיבים לקמפיין. ראשית, ליהקנו בשבילו קבוצה של נערות חדשות המעניקות זהות חדשה של יופי לדור שונה של נשים. אני סבורה שרוב הזמן קשה לחיות לפי האופן שבו נשים מותוות בזירה הזו. מה שרציתי להשיג עם POP היה להעניק להן אישיות שונה של נשים צעירות ושונות, לחגוג את הייחודיות שלהן ולכנס אותן יחדיו. לכל אחת מהן יש קול וזהות משלה ושכולן ביחד נוצרת אנרגיה נהדרת. רציתי גם לחגוג את הרגע שבו את עוזבת את הבית. זהו רגע שיש בו גם הומור, קלילות, חופש ושמחת חיים.

ספרי לנו על הבחירות של הנשים הצעירות המייצגות את POP

בחרתי בנשים מדהימות. אמנדלה היא כישרון שירה יוצאת דופן עם קול מהמם, יש לה הרבה מה לומר ואני מאוד אוהבת את התכונה הזו שלה. גריימס היא מוזיקאית, במאית וכותבת מחוננת. היא עושה קצת מכל דבר ומאוד אותנטית. לדעתי היא הדבר האמיתי, אישיות שלא נתקלים בה לעתים קרובות. קניה היא כמו אחות בשבילי בכל הקשור לזכויות בעלי חיים. היא נהדרת ואני אוהבת אותה. ואת לולה אני מכירה מאז שהיא ילדה. היא עכשיו רק בתחילת הקריירה שלה וכבר אפשר לראות שהיא תגיע רחוק. למעשה, כולן יגיעו רחוק. הן יצירתיות ויש להן מה לומר. אלה הם הדברים שאנו חוגגים.

מה את יכולה לספר לנו על הניחוח עצמו?

אני אוהבת ליצור ניחוחות פשוטים. אני לא אוהבת לסבך את הבושם עם יותר מדי מרכיבים שמשתלטים זה על זה. POP הוא ניחוח מאוד ישיר, אפשר להרגיש את זה מיד. יש לו עומק ונשיות הנובעים מהטוברוזה וניגודיות שמשרה הסנדלווד. זהו סיפור על אותנטיות ועל למצוא את עצמך ואת הנשיות שלך, בסופו של דבר זהו בושם יפהפה. בשבילי זה כמו לקחת משהו מיושן וליצור ממנו משהו חדש ואופנתי.

כיצד עיצבת את האריזה?

כשעבדתי על הבקבוק, רציתי ליצור התייחסות לבושם הראשון שלי, STELLA, שני הבשמים האלה למעשה משלימים זה את זה. STELLA הוא בושם קלאסי יותר ואילו POP הוא הנערה הצעירה והחדשה שמתבגרת. רציתי שליטוש הזכוכית ישקף היבט חסר גיל ובה בעת יהווה הצהרה נועזת ובולטת ורציתי ליצור זיקה בין מה שאני עושה בקולקציות המוכנים ללביש ועל המסלול. זו הסיבה שהפקק מזכיר את תיק Falabella שלי, שבשבילי הוא פריט אייקוני ממש. את הדיסק עיצבתי באופן יותר תלת-ממדי שמצהיר על נוכחותו בצבע פוקסיה מטאלי שהוא מאוד שיקי וגם מעניק לעיצוב היבט צעיר ומלא חיים. מה שבאמת מהפכני בעיצוב הבקבוק הוא השילוב של הפקק בתוך הבקבוק עצמו. POP הוא הצהרה, מקשה אחת וכך גם את הבקבוק אי אפשר להפריד. גם הוא צריך להישאר כיחידה אחת.

pop בקבוק

קיימות היא ערך חשוב לבית סטלה מקרטני מאז ומתמיד. איך את משלבת את המרכיב הזה בבושם?

בייצור של POP השתמשנו בטכנולוגיה מודרנית הקרויה Bio-mimicry (חיקוי ביולוגי) המחקה את תמצית מרכיבי הבושם. הטכנולוגיה הזו הרבה יותר ידידותית לסביבה מאחר והיא לא מצרכיה שימוש בהרבה קרקע, מים או דשנים וגם לא בזבוז של מיליוני פרחי טוברוזה. הטכנולוגיה הזו הייתה חדשה בשבילי ומשהו שמעולם לא יכולתי לעשות לפני שניגשתי לייצור בשמים. היכולת לשלב טכנולוגיה מודרנית עם המסורת והעל-גיליות על הבושם העניקה לי הרגשה נהדרת. זוהי דרך חדשה ומרגשת להתייחס לבשמים והיא לא מחייבת אותי להתפשר על הבושם משום בחינה.

אילו פרטים תוכלי לחלוק איתנו לגבי הצלם האגדי גלן פורד?

אני מכירה את גלן כבר הרבה זמן. מאחר וכנות ואמיתיות הן תכונות שחשובות לי בכל מה שאני עושה רציתי לעבוד עם צלם שאני מרגישה נוח במחיצתו ושגם הנערות ירגישו טוב איתו. הוא מבין במדויק מה אני רוצה להשיג ואילו רגשות אני מנסה לשקף בקמפיין.

כיצד התנהלה העבודה עם הבמאית זוכת הגראמי מלינה מצוקאס?

מלינה היא אלילה. מעולם לא עבדתי איתה לפני כן והתרגשתי מאוד. ברגע שיצא לנו לדבר על רעיונות הרגשתי שאני נותנת בה אמון מלא. העדפתי לקחת בימאית ולא בימאי כדי שהנערות ירגישו בנוח ויתנהגו באופן טבעי. נהניתי מאוד מהעבודה המשותפת שלנו.

אנו מתייחסים לקונספט של POP כאל הרגע שבו את מתעוררת לחיים. האם הבושם משקף חוויה אישית שלך?

כאדם, אנו ממשיכים ומשתנים כל הזמן. אני זוכרת שהחופש הראשון שלי עם חברות היה הדבר הכי משמעותי בעולם בשבילי. היינו צריכות להסתדר עם מעט כסף, ישנו באותו חדר והכל היה מאוד לא זוהר אך הייתה לנו תחושה של חופש.

באיזה אופן הצילומים האלה שונים מצילומים שעשית בעבר?

אחד הדברים שעבדו טוב בצילומים האלה הוא שהבנות הסתדרו כל כך טוב ביחד. הם ניזונו זו מזו ולא היו מאולצות בכלל. אני ממש יכולה לתאר לעצמי שהן יישארו חברות לעוד הרבה זמן אחרי הצילומים. מה שהיה מדהים הוא שאפשרנו לדור הבא של נשים צעירות להיות מיוצגות באמצעות יופי מאוד אותנטי. לא הגדרנו בשבילן כיצד הן צריכות להיראות. ליהפך, ירדנו יותר לעומק והלכנו יותר רחוק.

מה היו השיקולים שלך בבחירת אתר הצילומים?

רצינו שהמדבר ישמש כרקע ולבטל את כל הדברים שעלולים להסיח את הדעת. רצינו לתת לבנות לספר את הסיפור. הגענו לאתר אחרי נסיעה בשטח לשום מקום וזה היה כמו לעבור מהצפוי אל הבלתי צפוי.

בקמפיין יש הרבה מרכיבים של אחווה וידידות. עד כמה הם חשובים בחייה של אישה צעירה?

לדעתי הם חשובים מאוד. אני אישה ויש לי בנות צעירות. לדעתי חשוב שתרגישי שיש לך תמיכה מצד חברותיך ושיהיה לך מקום שבו את יכולה להיות לגמרי עצמך.

הקמפיין והקליפ של הבושם החדש POP צולמו במדבר קליפורניה והם עוקבים אחר ארבעת המוזות של POP במסע שטח בו הן מתענגות על החופש, מעיפות לכל הרוחות את כללי הזהירות ויוצאות להרפתקה לא מהעולם הזה. המסע אינו מטפורי בלבד משום שהנערות הללו באמת עומדות לחולל דברים גדולים, לכבוש את העולם ולהפוך לנשים שהן רוצות להיות. הנערות עומדות להתפקע (POP) בחייהן, מרוב אנרגיה בדיוק כמו הבושם. כל אחת מהן יושבת במושב הנהג ומנווטת את חייה. נחושות, משוחררות ובעלות חשיבה עצמאית, הן מתחזקות עוד יותר משיתוף הפעולה ביניהן. אין ספק ש-POP הוא הלך רוח יותר מאשר של אישה אחת והקמפיין מצליח לתאר בצורה נפלאה את הגישה המשוחררת של הנשים הצעירות המשתמשות בו.

POP הוא חגיגה של ידידות קסומה ושל לעשות דברים בדרך שלך.