הזן את מילת החיפוש

מותג הבישום הוגו בוס מציג ניחוח חדש ומהפנט לאשה

מותג הבישום הוגו בוס מציג ניחוח חדש ומהפנט לאשה

 בית האופנה BOSS השיק  לאחרונה, כחלק מהחזון היצירתי של ג’ייסון וו, המנהל האמנותי של בגדי הנשים של BOSS את הבושם החדש –  BOSS THE SCENT for her! מדובר בבושם רב עוצמה ובה בעת נשי באופן ייחודי. בעל ניחוח המשקף את גישתו של וו לעיצוב בגדי הנשים של BOSS, ההשראה לניחוח נבעה מהחפתים האייקונים של BOSS והרעיון שסיבוב קטן של המנעול עשוי לאפשר לשני העולמות, גברי ונשי ולהתמזג בקלות לעולם אחד.

זהו בושם עשיר וחושני, המקבילה הנשית והבלתי ניתנת לחיקוי לבושם של הגברים, והוא נועד לעורר כוח פיתוי חבוי העוטף את האישה שלובשת אותו. וו ניסה ללכוד את העימות בין זכר לנקבה בכל היבט של פיתוח הבושם; הקווים החלקים והמהודרים של הבקבוק זורמים כלפי מעלה עד לתכשיט דמוי החפת שמעטר את ראש הבקבוק – מעין טוויסט נשי לחפת של BOSS, בעוד שהגוונים המנוגדים של עסיס השמפניה הוורודה שבתוך הבקבוק מזמינים מבט מקרוב.

01cc_092115__111

 מה היתה ההשראה שלך ביצירת בוס דה סנט לאישה?

ג’ייסון וו: ההשראה שלי הייתה ליצור את ההתאמה המושלמת לניחוח הגברי עם עידון נשי. אני אוהב את הניגודיות הזו של גבריות ונשיות – היא מרכזית בזהות של בוס ושל החזון שלי למותג

איך ההשראה הזו שולבה בניחוח ובעיצוב הבקבוק?

ג’ייסון וו: זהו הבקבוק המעוצב הראשון שעבדתי עליו ורציתי מאד להגשים את הגישה שלי לעיצוב בגדי הנשים גם בבקבוק. את ההשראה לפקק קיבלתי מהחפתים שהם סמל לשילוב בין גבריות לנשיות, הבסיס של אופנת הנשים של בוס והקונספט מאחורי הבושם.

BOSS THE Scent for her מפיץ אלגנטיות, חמימות ופיתוי נשיים להפליא שהולכים ונבנים ככל שהבושם מתעצם. BOSS THE SCENT for her מספר במיומנות את הסיפור של הפיתוי מרגע המשיכה הראשונית, ועד לפיתוי ובסופו של דבר להתמכרות. כבושם שהפיתוי הוא ליבו, הניחוח משקף את המשחק שמנהלים שני גיבורים המתקרבים זה לזו בעקבות הניצוץ של המשיכה הראשונית, וחושפים בהדרגה את היסוד החושני על כוח המשיכה הבלתי מעורער שלו.

04_092315_358

אנה אוורס מגלמת את האישה של BOSS בקמפיין. הדוגמנית הגרמנייה היא הבחירה המושלמת לגלם את האסתטיקה הכפולה של האישה של BOSS; היא חזקה אך חושנית ויש לה את היכולת להקסים בכל מקום שבו היא נמצאת. היא הפתיינית האולטימטיבית.

בוס דה סנט לאישה מספר סיפור חושני של פיתוי – משחק בין שווים. עד כמה חשוב לאישה של בוס להרגיש בשליטה?

אנה אוורס: זה מאד חשוב לאישה של בוס להרגיש בשליטה על החיים שחלה. היא מאד עצמאית, בטוחה בעצמה וחזקה – ההתאמה המושלמת לגבר של בוס

מה היא התכונה המושכת ביותר בעיניך בגבר?

אנה אוורס: עבורי התכונה המושכת ביותר בגבר היא ביטחון עצמי. הוא צריך להיות בטוח, עם שתי רגליים הקרקע ורגוע. הוא צריך להיות חזק ובעל נוכחות זה מה שהופך אותו למפתה. לא יזיק שיהיה גם חתיך!

עמיתה, השחקן הבריטי תיאו ג’יימס, משקף את הצד הפתייני של הגבר של BOSS: הוא בטוח בנוכחותו הפיזית ומודע כבדרך אגב לקסם הטבעי שלו, שילוב שמונע כל אפשרות לעמוד בפניו.

24_092415_115

 מה מושך את הגבר של Boss לאישה של Boss?

תיאו ג’יימס: האישה של בוס היא מאד חזקה ובטוחה בעצמה. כל גבר נמשך לעצמאות שלה ולכוח שלה, היא אישה ששולטת בגורל שלה ובחושיה.

מה המאפיינים שהופכים את הגבר של בוס לנחשק כל כך על ידי נשים חזקות?

תיאו ג’יימס: במובנים רבים הגבר של בוס הנו הגבר שכולנו רוצים להיות, הוא מצליח ובטוח בעצמו עם אלמנט של מגנט לסובבים אותו. האישה של בוס שגם היא חזקה נמשכת לגבר בגלל התכונות האלה שהיא מוצאת גם בעצמה הרעיון מאחורי הקמפיין היא להעביר את תחושת ההצלחה הזו את הכוח בדרך שהנה ייחודית לבוס

את קמפיין הטלוויזיה ל-BOSS THE SCENT for her צילם הבמאי, תסריטאי ומפיק הסרטים האמריקאי דארן ארונופסקי, שהתפרסם בסרטיו “רקוויאם לחלום”, “ברבור שחור” ו”נוח”. הקמפיין הוא יצירה מהפנטת שצולמה באור ענבר חמים היוצר אווירה חושנית סביב האישה והגבר של BOSS השקועים במשחק רב עוצמה בין שווים. ככל שהם מתקרבים זה לזו, הם נכנעים לעוצמת הניחוח.

“יש משהו רב עוצמה ומפתה במהותו באישה הלובשת בגדי גברים מחויטים אשר רק מדגישים את הנשיות שלה,” מסביר ג’ייסון וו. “זה הרעיון העומד מאחורי הניחוח שניחן בעוצמה ובחוסן של ניחוח גברי אך יש לו גם נימה של עדינות נשית. אנו עדים כאן למשחק בין שווים – גבר לעומת אישה – כאשר כל אחד מהם תורם את תרומתו למשחק”.

את הבושם החדש BOSS THE SCENT for her ניתן להשיג ברשתות המובחרות