הזן את מילת החיפוש

הבשמים המשוגעים בהיסטוריה

הבשמים המשוגעים בהיסטוריה

הריסוס לאמיצים בלבד

איך מריח מחשב, מה מאפיין ניחוח של בית הלוויות, ומי מכניס את הבושם שלו לתוך מיכל לניקוי שמשות? כולנו אוהבים להרגיש מיוחדים, אבל מה קורה כאשר מי שמכתיב עבורנו את הטרנדים, המגמות והמראות הנכונים, מאבד כל רסן? התשובה המעשית יכולה להרתיע חלק מאיתנו, אך עבור בעלי התעוזה, מדובר בלא פחות מגאונות. אחרי ששרדנו לא מעט תכתיבי אופנה שמאתגרים את העין האנושית, דוגמת פלטפורמות, צבעי אייטיז זרחניים ואפילו אפיזודה מנומרת שפסה די מהר מהעולם, הגיע תורם של הבשמים. אתם יכולים לקרוא להם משוגעים ואפילו להניח שמדובר בניסוי חברתי, אבל מה שבטוח לא תצליחו להתעלם מהם. קבלו את רשימת הבשמים המשוגעים בהיסטוריה.

תשוקה מחשבית

החבר’ה של חברת Air Aroma הבינו כנראה את תחושת העונג שמציפה את הגוף כשפותחים אריזת מחשב חדש של אפל, והשכילו ללכוד ולבקבק אותה לטובת MacBook Pro fragrance, בושם חדש המוקדש כל כולו לריח של מק בוק פרו, כולל ארומת האריזה הפנימית. יוצרי הבושם מבטיחים שהמעריצים של מוצרי חברת אפל יזהו בקלות את הריח הנחשק, המורכב מתווי ניחוח של פלסטיק, נייר ואלומיניום, ואפילו, תחזיקו חזק, המקום בו יוצר בסין.

ניחוח המוות המתוק

אם תהיתם איך מריח בית הלוויות מסורתי בדיוק בשעה שבה מגיעים אליו המתאבלים הטריים והגופה מוצגת לראווה, מאופרת ואלגנטית בתוך ארונה הבושם Funeral Home יספק תשובה חושית לתהייה. הבושם הביזארי של חברת Demeter מורכב מפרחים לבנים דוגמאת גלדיולות, לילי, ציפורן וכיזנטמה, הנמצאים לרוב בבתי הלוויות, ביחד עם עץ מהגוני וניחוחות שטיח. מדובר כנראה בבושם הראשון בהיסטוריה שגורם לכל מי שמתיז אותו לבכות. עם כאלה תגובות רגשיות, לא עדיף בושם בניחוח חתונה?

האמת נמצאת עמוק בבקבוק

הבושם החדש שעיצב למוסקינו ג’רמי סקוט, הילד הרע של עולם האופנה הוא הבושם המתעתע ביותר שתוכלו למצוא בימים אלו ברשתות הפארם, גם אם אתם כאלה שמעולם לא הסתכלו רק בקנקן. הניחוח של Moschino fresh מורכב מתווי ריח לגיטימיים דוגמת ברגמוט, עץ, ילאנג-ילאנג ופצ’ולי, וכאן בערך מסתיים הקטע השגרתי. הבושם, שצבעו כחול, שוכן בבקבוק הנראה ומתנהג בדיוק כמו דטרגנט לניקוי שמשות, כולל השסתום האדום. אחרי שתתגברו על המחסום הראשוני ותתיזו על עצמכם את היצירה הריחנית, יש סיכוי שתרוויחו את ה”קנקן” הכי יפה על המדף.

ג’אנק פוד לביש

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא רוצה להריח כמו המבורגר. אחרת, אין הסבר לאו-דה קולון של ברגר קינג, שמריח בדיוק כמו אותה קציצה אלמותית שנצלית על הגריל. Flame, שעולה פחות מ-4 דולר, מתיימר להביא לעולם הבישום את “ניחוחו של הפיתוי עם רמז לבשר צלוי”, מבטיחים בחברה. מצד אחד – גאונות, מצד שני – האם צפוי בעתיד בושם בריח וג’י-בורגר עבור הצמחוניים?

דובון איכפת לי איך תריח

מה יותר משמח מאשר דובי קטן, שגם מקפיד לחייך כל הזמן וגם יעזור לכם להתכונן ליציאה? Moschino toy הוא לא סתם בושם. כיאה ליציר כפיו של מעצב העל ג’רמי סקוט שהוזכר כבר בפסקה הקודמת, מדובר כרגיל, ביצירה מתעתעת במיוחד. מבחוץ נראה הבושם כמו דוב צעצוע פרוותי, קטן וחמוד, כולל חולצה לבנה אופנתית שעליה מודפס המשפט ” this is not a Moschino toy” ואריזה הצבעונית המלבבת עם כפתור ה”נסו אותי” המסורתי. כאשר מושכים בעדינות את ראשו של הדובי כלפי מעלה, מתגלה בסיס הבושם ומזמין התזה מרעננת בניחוח לימוני, פרשי ורענן. וכך, בלי בכלל להתכוון לזה, השגתם פריט אספנים לחדר, שפשוט חובה למקם על המדף.

moschinotoy_600x830

הבושם שיהפוך אתכם למלכים

אם תמיד חשבתם שאתם מלכים או בני מלכים,Wode  הוא הבושם שלכם. כל ריסוס על הגוף צובע את האזור המבושם בכחול קובלט, גוון עמוק וחושני של כחול עז. בהתאם ליעודו, בקבוק הבושם של חברת Boudicca מעוצב כספריי גרפיטי במראה מתכתי ומיתוג מינימלי. הבושם שמהווה רמז ממשי להיותכם בני מלוכה, רק נראה מבהיל. לאחר כמה דקות הצבע הכחול נעלם גם מהבגדים וגם מהגוף ומותיר שובל נעים של ריח רענן של ניקיון. לאמיצים פחות מציעה החברה גם גרסה שקופה לגמרי, אבל מי אנחנו שנסרב לכזאת הרפתקה לבישה?